Wycieraczki dla dewelopera – jakie wybrać?
PowrótOstatnie lata były bardzo wymagające dla deweloperów. Pojawiły się problemy z dostępnością surowców oraz drastyczne wzrosty ich cen. Nie było łatwo również o pracowników, a procedury formalne wydłużały się w nieskończoność, na skutek zmian w funkcjonowaniu urzędów. Nie wszystkie podmioty przetrwały ten trudny okres – wiele mniejszych firm musiało odsprzedać rozpoczęte i wstrzymane projekty swoim konkurentom, a nawet ogłosić upadłość. Trudno było również o wyrozumiałość ze strony klientów, którzy nie zawsze pojmowali ciąg zdarzeń, jaki doprowadził do znacznych opóźnień na budowach.
Obecnie rynek powraca na dawne tory. Do branży powróciła stabilność, konsumenci szukają mieszkań dla siebie, inwestorzy – pod wynajem. Tymczasem budżety marketingowe na ogół nie są jeszcze tak wysokie, jak przed fatalnym 2020 rokiem. To czas na kreatywne, tanie a jednoczesne skuteczne formy promocji. Do nietypowych reklam o wielkim potencjale należy branding wycieraczek. Kiedy jest on możliwy i czy rzeczywiście może się przełożyć na leady?
Identyfikacja wizualna dewelopera w ramach inwestycji – dlaczego warto?
Po co w ogóle zadawać sobie trud brandowania wycieraczek? Z kilku powodów, a pierwszym z nich są parapetówki. Gdy nowi właściciele wprowadzają się do mieszkania, na ogół organizują większą lub mniejszą imprezę dla rodziny i znajomych. Sytuacja powtarza się w każdym z kilkunastu czy kilkudziesięciu mieszkań w klatce. Szansa, że w odwiedziny wpadnie ktoś, kto również rozgląda się za mieszkaniem, są bardzo duże. A nic tak nie nakręca wyobraźni, jak oglądanie świeżego, nowego, idealnego „M”.
Po drugie – parapetówki się skończą, ale ludzie nadal będą do siebie wpadać. Do drzwi zapuka kurier z paczką, dostawca jedzenia, polityk liczący na głosy, społecznik z listą do podpisania – i każdy z nich będzie mógł odczytać wprost z wycieraczki nazwę firmy, która odpowiada za wzniesienie danego budynku.
Po trzecie – część mieszkań kupują nie nabywcy prywatni, ale inwestorzy, którzy będą je później wynajmować. Branding to jeden z elementów budowania zaufania. Skoro deweloper dba o takie szczegóły, jak logo na wycieraczce, to zapewne tym bardziej troszczy się o jakość wykonania samego budynku oraz lokali.
Aluminiowe wycieraczki systemowe z logo dla dewelopera – na zewnątrz i w środku
Katalog wycieraczek nadających się do logowania otwierają wyjątkowo popularne i praktyczne systemowe wycieraczki aluminiowe. Są to profile z wytrzymałego aluminium, połączone elastyczną linką stalową i wypełnione jednym, dwoma lub nawet trzema rodzajami wkładów.
Wkład szczotkowy zgarnia najgrubsze zabrudzenia – zaschnięte błoto, drobne kamyki czy trawę. Wkład gumowy odbiera zanieczyszczenia płynne – wodę, śnieg, świeże błoto. Połączenie tych dwóch wkładów idealnie sprawdza się na strefie wejście do bloku. Z kolei wkład tekstylny delikatnie ściera lżejsze zabrudzenia – piasek, pył. Warto położyć taką wycieraczkę na każdym piętrze, np. przy wejściu do wind.
Logowanie wycieraczek aluminiowych polega na zastąpienie jednego z pustych profili aluminiową blaszką, na którą precyzyjnie nanosi się grafikę techniką grawerowania, gwarantującą trwałość na wiele lat.
Gumowe wycieraczki dla dewelopera – w gotowej nieruchomości i w biurze sprzedaży
Znacznie większa grafika zmieści się na wycieraczce gumowej. Obawiasz się, że nie będzie ona wyglądała elegancko w nowoczesnym budynku? Współczesne wycieraczki gumowe są nie tylko skuteczne w usuwaniu zabrudzeń, ale też bardzo gustowne.
Co więcej, to idealne opcja do obrandowania strefy wejścia do biura sprzedaży, które bardzo często położone jest przy inwestycji, a co za tym idzie, klienci czy pracownicy generalnego wykonawcy wchodzą tam wprost z placu budowy, który do czystych nie należy.
Tekstylne wycieraczki dla dewelopera – gdzie się sprawdzą?
Najbardziej eleganckie są wycieraczki tekstylne. Przypominają one do złudzenia dywan lub wykładzinę, a własna grafika może pokrywać cały jej obszar. Wizerunkowo perfekcyjnie pasują zatem do wnętrza budynku (np. na każdym z pięter), ale też do głównej siedziby dewelopera, gdzie również może dochodzić do spotkań z klientami, zwłaszcza inwestycyjnymi, szczególnie wyczulonymi na estetykę.
Czy taka wycieraczka będzie jednak skuteczna? Jak najbardziej. Sama tkanina jest odporna na zabrudzenia i łatwa w czyszczeniu. Podbicie z gumy winylowej zapewnia jej natomiast możliwość absorpcji wilgoci i wytrzymałość na lata.