Porady

Pomysł na promocję produktu lub firmy – wycieraczka

Powrót

Wycieraczki z logo – świetny pomysł na promocję produktu lub firmy. Brand awareness, czyli inaczej świadomość marki to szereg działań marketingowych, których celem jest utrwalenie wizerunku danej firmy w umysłach konsumentów. Do najczęściej stosowanych metod budowania świadomości zalicza się dobór odpowiedniej nazwy, logo oraz ogólnego wyglądu i przekazu materiałów reklamowych. Wszystkie powyższe elementy powinny być ze sobą powiązane, aby tworzyć spójną komunikację marki i trafiać do określonej grupy docelowej.

W jaki sposób wykorzystać wycieraczki do promowania produktu lub firmy?

Logo marki

Identyfikacja wizualna marki to sposób w jaki prezentowana jest ona odbiorcom. Jednym z jej elementów jest logo. Powinno zostać dobrze przemyślane, aby przekazywało wartości i pozytywny wizerunek firmy. Przy pomocy logo zbudować można relacje z klientem, a także wyrażać określone emocje. Istnieją różne sposoby promowania marki – można wykorzystać media społecznościowe, reklamy telewizyjne, radiowe czy gadżety. Te ostatnie są często wręczane klientom w czasie biznesowych spotkań lub przy innych okazjach. Drobne upominki pozwalają na budowanie bezpośrednich i wartościowych relacji, bo trafiają do konkretnego odbiorcy. Użyteczne gadżety reklamowe skutecznie przyciągają uwagę odbiorców i sprawiają, że marka utrwala się w ich świadomości. 

Co łączy logo i wycieraczkę?

Integralną częścią identyfikacji jest logo będące znakiem rozpoznawczym firmy, a często też pierwszym komunikatem odbieranym przez klienta. Co to ma wspólnego z wycieraczką? Wycieraczka zewnętrzna jest nie tylko sposobem na czyste powierzchnie, ale też pierwszym elementem, z którym spotyka się odbiorca przed drzwiami wejściowymi do budynku.

Od czystości oraz estetyki wejścia, zależeć będzie jego pierwsze wrażenie. Warto więc postawić na to, aby wycieraczka wejściowa była funkcjonalna oraz podkreślała charakter biznesu. Stali klienci z pewnością docenią dbałość firmy o detale, a nowi zwrócą uwagę na oryginalny wygląd wyróżniający się na tle innych standardowych wycieraczek. Element działań marketingowych marki powinien odznaczać się nie tylko spójnością przekazu, ale też użytecznością. Dobór odpowiedniej maty zależny będzie zatem od miejsca jej użytkowania oraz specyfiki danego przedsiębiorstwa. 

Możliwości personalizacji

Spersonalizowana wycieraczka przeznaczona do usuwania dużych jak i małych zabrudzeń, odznacza się dużą trwałością i wydajnością. Posiada właściwości antypoślizgowe, które zwiększają jej stabilność i pozwalają na bezpieczne użytkowanie zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz różnego rodzaju obiektów. Maty stosowane na zewnątrz powinny być szczególnie odporne na trudne warunki atmosferyczne oraz umożliwiać odprowadzanie wody.

Wycieraczka gumowa może zostać wykorzystana jako element informujący na przykład o zagrożeniach. W eleganckich, nowoczesnych lub klasycznych wnętrzach doskonale sprawdzi się wycieraczka metalowa. Składa się z aluminiowych profili oraz wkładów czyszczących. Do wycieraczki dołączany jest panel ze stali szlachetnej, na którym nowoczesną techniką laserową wykonuje się dowolnie wybrany projekt graficzny czy tekstowy marki. Dobór kolorów oraz rodzaju maty umożliwia dopasowanie wycieraczki do innych materiałów promocyjnych. Efekt końcowy z pewnością przyciągnie i zatrzyma uwagę każdej osoby wchodzącej do budynku. 



Sprawdź inne podobne wpisy